آقای جهانگیری غیرت هم مصلحتی است؟!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 174
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 255
:: بازدید ماه : 174
:: بازدید سال : 9175
:: بازدید کلی : 364305
نویسنده : عبدالرضا جودکی
دو شنبه 20 بهمن 1399

این رگ گردن برآمده در ماجرای "دختر مظلوم وزیر" کجا بود؟!

اسحاق جهانگیری معاون اول اصلاح‌طلب رئیس جمهور روحانی،‌ اخیرا در مراسم اختتامیه جشنواره ملی زن و علم طی سخنانی با اشاره به بحث خرید واکسن در جامعه، گفته است: دولت مکلف است در شرایط تحریم مهمترین تلاش و تمرکز خود را برای رفع دغدغه مردم بگذارد و به مردم اطمینان دهد سلامت دغدغه اصلی نظام و دولت است.

او همچنین تصریح می‌کند: حتماً مردم مطمئن باشند که وزارت بهداشت دستورالعمل‌های شفافی تدوین و اعلام خواهد کرد و و احدی خارج از آن دستورالعمل‌ها نمی‌تواند به واکسن دسترسی پیدا کند. هیچ مقام دولتی و خانواده مقام دولتی حق ندارد خارج از آن دستورالعمل‌ها به واکسن دسترسی پیدا کند و همه مردم مشابه هم به واکسن دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

*این رگ گردن بیرون‌زده‌ی آقای جهانگیری در حفاظت از حقوق مردم و تأکید بر اینکه خانواده مقام دولتی باید مثل همه باشد اما ایکاش در جریان "دختر مظلوم وزیر" و "حقوق‌های نجومی" بیرون می‌زد...

حقیقت اینست که مردم از اینهمه نمایش و عملکردهای واقعی اما ناقص در ستاد دولت خسته‌اند.

این مردم پیش و بیش از آنکه به شنیدن روش تسهیم واکسن در لسان معاون اول احتیاج داشته باشند؛ مایل بودند خبر مخالفت جدی آقایان با حقوق‌های نجومی را بشنوند. مایل بودند که ببینند رئیس‌جمهورشان چطور به مسئولان خاطی و مسئله گرانی تودهنی می‌زند و می‌خواستند تماشا کنند عملکرد ولایی و علوی آقای جهانگیری در مواجهه با خبر تخلفات برادرشان را.

اما به جای آن نظاره‌گر مشتی صحنه تلخ شدند. و مثلا می‌بینند که آقای روحانی هر ماه بر نظارت بر قیمت‌ها و مبارزه با گرانی تأکید می‌کند اما چیزی که در عمل رخ می‌دهد؛ گرانی بیشتر است!

بدیهیست که نوشداروی این دردها را بایستی در "رأی خوب" در انتخابات سال آینده جستجو کرد و مردم اگر به کسی رأی بدهند که پاسخگویی و عملکرد عادلانه نیز در کارنامه او وجود داشته باشد؛ قطعا پخش این سریال‌های تلخ متوقف خواهد شد.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید